estonian rusu

Garantiitingimused ja -teenus

Garantiiteenuse kasutamiseks:

  1. Täida garantiiteenuse vorm: DOC. PDF. (vali sobiv failitüüp)
    MÄRKUS: Garantiiteenuse vorm peab olema korrektselt täidetud ning sisaldama kõiki nõutud ja kehtivaid andmeid.
  2. Saada täidetud garantiiteenuse vorm koos tellimuse numbriga e-posti teel info@abcmanguasjad.ee.
  3. Vormi üle vaatamine võib võtta aega kuni 2 tööpäeva, seejärel informeerime klienti järgmistest sammudest.
  4. Pärast vastuse saamist garantiiteenuse aktsepteerimise kohta tuleb remonti saadetav toode pakkida ja kullerile üle anda vastavalt järgmisele nõuetele ja juhistele:
  • Toode peab olema originaalpakendis ja korralikult pakitud;
  • Toode peab olema pakitud (mitte saata kotis, muus ebastabiilses pakendis, mitte-originaalpakendis ega lahtiselt);
  • Toode ei tohi olla ostja poolt kahjustatud;
  • Garantiiremonti saadetav toode peab olema komplekteeritud samamoodi nagu ostja selle sai;

MÄRKUS: Tagastuskulleri tellib "ABC Mänguasjad" ning täidab ka kõik vajalikud kauba transportimisega seotud dokumendid.

  1. Pärast garantiiremonti saadetava toote üleandmist kullerile ei ole tarvis midagi täita ega saadetist jälgida.
  2. Garantiiremont kuni kaks nädalat (30 tööpäeva). Ettenägematute asjaolude ilmnemisel (näiteks eridetailide hankimine) võib garantiiremont võtta ka pikemalt aega (sellistel juhtudel teavitame klienti eraldi). Parandatud toote tagastame kliendile kulleriga.
  3. BESTWAY toodete garantii küsimuste korral peab klient võtma ise ühendust Eesti Bestway esindusbürooga. Klient leiab kogu vajaliku informatsiooni järgmisest lingist: https://support.bestway.eu/ee-et/warranty

 

Muud garantiiteenuse tingimused:

7.1. Iga “ABC mänguasjade“ e-poes müüdava kauba andmed on kirjas kauba üldkirjelduses. Elektroonilistele kaupadele kehtib Euroopa Liidu 24-kuuline standardgarantii.
7.2. Müüja ei vastuta selle eest, kui e-poes müügil olevad kaubad ei vasta värvi, kuju ega muude parameetrite poolest kauba tegelikule suurusele, kujule ega värvile Ostja kasutatava monitori või telefoniekraani seadete tõttu.
7.3. Müüja annab teatud tüüpi kaupadele teatud ajaks kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on täpsustatud vastavate kaupade kirjeldustes.
7.4. Kui müüja ei anna teatud tüüpi kaupadele kvaliteedigarantiid, kehtib neile kaupadele vastavate õigusaktidega ettenähtud garantii.
7.5. EL-is kehtiv direktiiv 1999/44 / EÜ näeb ette minimaalselt 24-kuulist garantiiperioodi. Üksikjuhtudel võib tootja määrata lühema või pikema perioodi. Sel juhul kehtib tootja garantiiperiood.
7.6. Kaupade tarne garantiiteenindusse toimub ostja kulul. Kaubad tarnitakse garantiiteenindusse kulleriga, kelle tellib „ABC Mänguasjad“. Pärast garantiiteenindust väljastatakse ostjale arve kauba tarne kohta, mille tasumiseni remonditud toodet ostjale ei tagastata.
7.6.1. Pärast garantiiteenuse tellimist täidab „ABC Mänguasjad“ kõik vajalikud kauba veoga seotud dokumendid. Kliendil pole tarvis midagi lisaks täita ega saadetist jälgida.
7.6.2. Ostja kohustub transporditava kauba korralikult ja turvaliselt pakkima. „ABC Mänguasjad“ ei vastuta garantiiteeninduseks tagastatud valesti pakitud kauba vedamisel tekitatud kahjude eest.
7.8. Garantiiremont võtab aega kuni 30 tööpäeva, kuid ettenägematute asjaolude ilmnemisel võib garantiiremont võtta ka pikemalt aega (sellistel juhtudel teavitame klienti eraldi).
7.8. Tootjagarantii ei kehti loomulikul moel kulunud osadele.
7.9. Kui tootel leitakse defekt, mis ei käi garantii alla või on põhjustatud tarbija süül ja/või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena, tasub defekti kõrvaldamiseks vajalike tarvikute ja lisatööde eest klient. Klienti teavitatakse lisatasust ja tasulisi töid teostatakse ainult kliendi soovil ja nõusolekul. Sellise töö eest väljastatakse arve, mille tasumiseni remonditud toodet kliendile ei tagastata.
7.10. Kui leitakse, et toode on tõsiselt defektne või puudulik tootja süül, tootja vea tõttu või mõne muu tootja poolt parandamist nõudva kvaliteedihäire tõttu, asendab müüja toote viivitamatult, olenemata sellest, kui kaua toodet on kasutatud.
7.11. Kliendil on alati õigus pöörduda „ABC Mänguasjade“ poole ning me püüame pakkuda toote remondiks kiiret abi või vajalikku teavet. Palun märgi vastavasse pöördumisse tellimuse number, ostukuupäev ning ostja ees- ja perekonnanimi või ettevõtte nimi.
7.12. Kui toode on puuduliku kvaliteediga, saab selle 14 kalendripäeva jooksul pärast toote kättesaamist vastavalt 8. peatüki eeskirjadele tagasi saata või asendada siin: https://www.abcmanguasjad.ee/kauba-tagastamine

Kirjuta
Helista