estonian rusu

Tellimuse jälgimine

Tellimuse jälgimine

Tellimuse staatuse teave edastatakse automaatsete e-kirjade või SMS-sõnumite teel.
 

Tellimuse olekud: 

  1. Makse ootel - Tellimus on ootel, kuna ootame makse laekumist.
  2. Tasutud - pangaülekanne - Makse on laekunud, tellimus on töötluses.
  3. Tasumine kullerile - Tellimus on vastu võetud ja töötluses. Tasumine toimub kullerile kauba kättetoimetamisel (ainult pangakaardiga).
  4. Tellimus on töös - Tellimus on töötluses, palun oota järgmist teadet.
  5. Saatmiseks ettevalmistamine - Tööpäeviti enne kella 16.00 esitatud ja tasutud tellimused saadame üldjuhul välja samal päeval. Kui tellimus on välja saadetud, tuleb selle kohta automaatne e-kiri.
  6. Saadetud - Tellimus on välja saadetud ning tarnitakse paari tööpäeva jooksul. DPD jälgimisnumber edastatakse samas teates (rohkem infot allpool: "DPD saadetiste jälgimine")
  7. Tellimus on täidetud - Tellimus on lõplikult täidetud ja kätte toimetatud.


Tellimuse olekud, kui tellimusega on probleeme:

  1. Tühistatud - Tellimus on tühistatud ja seda ei töödelda.
  2. Tagastatud lattu - Tellimus on tagastatud meie lattu, kuna saaja ei ole seda vastu võtnud.
  3. Puuduvad kaubad - Tellimuses on tooteid, mis on hetkel laost otsas. Saadame tellimuse välja pärast seda, kui kaup on laos.
  4. Saadetud osaliselt - Tellimuses on tooteid, mis on hetkel laost otsas. Osa tellimusest on välja saadetud.
  5. Tagastatud - Tellimus on tellijale kätte toimetatud, kuid see on meile tagastatud.
  6. Raha tagastamisel - Toode (tooted) on tagastatud, rahatagastuse protsess on töös.

 

DPD saadetiste jälgimine

Pärast kauba väljasaatmist saab saadetist jälgida DPD kodulehel.

Kuidas saadetist jälgida?

  1. Sisesta pakinumbri väljale automaatteatega saadetud number.
  2. Klõpsa otsingunupul.
  3. Avaneb info saadetise asukoha ja staatuse muutumise kohta.
     

Omniva saadetiste jälgimine

Pärast kauba väljasaatmist saab saadetist jälgida Omniva kodulehel.

Kuidas saadetist jälgida?

  1. Sisesta väljale „Sisesta vöötkood” saadetise jälgimisnumber.
  2. Klõpsa otsingunupul.
  3. Avaneb info saadetise asukoha ja staatuse muutumise kohta.

 

Küsimuste korral võta palun ühendust meie klienditoega.

Kirjuta
Helista