estonian rusu

Ostutingimused

Allpool leiate UAB Evilsa kaupade ostu-müügitingimused, mis sisaldavad kõiki tingimusi, mis kehtivad nii teile (Ostjale) kui ka UAB Evilsale (edaspidi ABC Mänguasjad, e-pood, Müüja). 

1. ÜLDSÄTTED

1.1. Käesolevad ostu-müügitingimused (edaspidi Tingimused) on Pooltele siduv juriidiline dokument, mis kehtestab Ostja ja Müüja õigusi, kohustusi ja vastutust, kui Ostja tellib kaupa e-poest „ABC mänguasjad“.
1.2. Müüja jätab endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta või täiendada, arvestades seadusega kehtestatud nõudeid. Ostjat teavitatakse muudatustest "ABC Mänguasjad" veebilehel. Ostjale kehtivad reeglid, mis olid avaldatud hetkel, kui Ostja tegi tellimuse „ABC Mänguasjad“ e-poes.
1.3. Internetipoest on õigus osta järgmistel isikutel:
1.3.1. Füüsilised isikud, s.o täisealiseks saanud isikud, kelle teovõimet ei piira kohtuotsus;
1.3.2. Alaealised vanuses 14–18 aastat, kuid ainult nende vanemate või eestkostjate nõusolekul, välja arvatud juhul, kui nad saavad oma sissetulekut iseseisvalt käsutada;
1.3.3. Juriidilised isikud;
1.3.4. Kõigi eelnimetatud isikute volitatud esindajad.
1.4. Reeglite kinnitamisel tagab Müüja ka selle, et vastavalt punktile 1.3. on Ostjal õigus osta kaupa "ABC mänguasjad" e-poes.
1.5. Ostja ja Müüja vaheline leping loetakse sõlmituks hetkest, mil Ostja vormistab e-poes „ABC Mänguasjad“ tellimuse. Pärast e-poes ostukorvi vormistamist, tarneaadressi märkimist, makseviisi valimist ja Müüja tingimustega tutvumist tuleb klõpsata nuppu "Kinnita tellimus" (vt punkti 5.).
1.6. Iga Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingut hoitakse „ABC Mänguasjad“ andmebaasis ning paberkandjal ettevõtte e-kaubanduse osakonnas.

2. Privaatsuspoliitika ja isikuandmete kaitse

2.1. "ABC mänguasjad" e-poest tellides saab Ostja:
2.1.1. Registreeruda „ABC Mänguasjad“ e-poes, sisestades registreerimisel nõutavad andmed;
2.1.2. Kasutada e-poodi registreerimata.
2.2. Tellides kaupa vastavalt punktile 2.1. edastab Ostja reeglites sätestatud viisil müüjale vastavad andmed sh Ostja isikuandmed, mis on vajalikud tellimuse korrektseks täitmiseks: eesnimi, perekonnanimi, täpne tarneaadress, telefoninumber ja e-posti aadress.
2.3. Neid reegleid kinnitades nõustub Ostja, et „ABC Mänguasjad“ töötleb punktis 2.2. mainitud ostja isikuandmeid kaupade/teenuste müümiseks, otseturunduse eesmärkidel ja selleks, et analüüsida internetipoe toimivust.
2.4. Nõustudes, et Ostja isikuandmeid töödeldakse Müüja e-poe kaupade/teenuste müümiseks, nõustub Ostja ka saama tellimusega seotud infosõnumeid e-posti aadressile ja telefoninumbrile.
2.5. Tellides kaupa ja registreerides konto „ABC Mänguasjad“ e-poes, kohustub Ostja salvestama oma sisselogimisandmed ja mitte avaldama neid kolmandatele isikutele.
2.6. Ostja nõustub, et isikuandmeid, mida ta registreerimisvormis vabatahtlikult annab, töödeldakse vastavalt nendele reeglitele.
2.7. Ostjal on õigus tutvuda Müüja valduses olevate oma isikuandmetega ja õigus nõuda ebaõigete, puudulike või ebatäpsete isikuandmete parandamist, blokeerimist või kustutamist, kirjutades e-posti aadressile info@abcmanguasjad.ee või helistades telefonil
+372 880 4652. Sellisel juhul vastab Müüja Ostja taotlusele mitte hiljem kui 2 tööpäeva jooksul.
2.8. Ostjal on õigus saada teavet oma isikuandmete allikate, nende töötlemise eesmärgi ja vastuvõtjate kohta, kellele andmeid edastatakse ja kellele on neid vähemalt viimase aasta jooksul esitatud.
2.9. Ostjal on õigus nõuda oma isikuandmete parandamist, hävitamist või isikuandmete töötlemise peatamist, kui isikuandmeid on töödeldud muul viisil kui vastavalt seadusele. 
2.10. Andmetöötleja tunnustab ja austab iga „ABC Mänguasjad“ e-poes (www.abcmanguasjad.ee) registreerunud Ostja õigust privaatsusele. Andmetöötleja kogub ja kasutab Ostja isikuandmeid (eesnimi, perekonnanimi, aadress, telefoninumber, e-posti aadress ja muu veebipoe registreerimisvormis täpsustatud teave) kaupade või teenuste tellimuste töötlemiseks või muude lepinguliste kohustuste täitmiseks. Tellimuse vormistamise või registreerimisega nõustub klient kauba ostu-müügi reeglitega, kus vastavalt punktile 2.3. sätestatakse, et nende reeglite kinnitamisega nõustub Ostja, et tema esitatud isikuandmeid töödeldakse veebipoes „ABC Mänguasjad“ müügitegevuse analüüsimiseks ja otseturunduseks. See hõlmab ka reklaami- ja infosõnumite saatmist. Registreeruv Ostja nõustub saama uudiskirju ja turunduslikke teateid, millest tal on täielik õigus ka keelduda.
2.11. Andmetöötleja kohustub mitte avaldama Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud andmetöötleja partneritele, kes osutavad tarneteenuseid või muid teenuseid, mis on vajalikud Ostja tellimuse nõuetekohaseks täitmiseks. Kõigil muudel juhtudel võib Ostja isikuandmeid kolmandatele isikutele avaldada ainult Leedu Vabariigi õigusaktides sätestatud korras.
2.12. Isikuandmeid töödeldakse turvaliselt, et kaitsta andmeid ebaseadusliku hävitamise, avalikustamise või muu ebaseadusliku tegevuse eest.
2.13. Isikuandmeid, mille kohta Ostja on andnud nõusoleku kasutamiseks otseturunduse eesmärkidel, säilitatakse aktiivses andmebaasis ja neid kasutatakse otseturunduse eesmärkidel 2 aastat. Ostja andmeid säilitatakse 2 aastat alates viimasest ostust. Pärast seda tähtaega hävitatakse andmed automaatselt. Isikuandmete automaatset hävitamist kontrollib vastutav isik.

3. Ostja õigused ja kohustused

3.1. Ostjal on õigus osta kaupa „ABC Mänguasjad“ e-poest vastavalt käesolevatele tingimustele ja muudele e-poes sätestatud juhistele.
3.2. Ostjal on õigus taganeda ostu-müügilepingust „ABC Mänguasjad“ e-poes, teatades sellest Müüjale vastavalt käesoleva juhendi punktile 8. hiljemalt 14 (neljateistkümne) tööpäeva jooksul alates tarnekuupäevast, välja arvatud juhtudel, kui lepingut ei saa üles öelda vastavalt Leedu vabariigi seadustele.
3.3. Ostjal on õigus tagastada kaupa vastavalt punktile 3.2 vaid juhul, kui kaupa pole kahjustatud ega kasutatud ning selle kaubanduslik välimus on säilinud.
3.4. Ostja kohustub võtma vastu tellitud kauba ja maksma selle eest kokkulepitud hinna.
3.5. Juhul, kui registreerimisvormis esitatud andmed muutuvad, on Ostja kohustatud neid viivitamatult uuendama.
3.6. Ostja kohustub mitte edastama oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab sisselogimisandmed, peab ta sellest Müüjat kohe teavitama kasutades kontaktandmeid (telefon/e-post) leheküljelt "Kontaktid".
3.7. Ostja, kes kasutab „ABC mänguasjad“ e-poodi, nõustub nende ostu-müügitingimustega ja kohustub neid järgima ning mitte rikkuma seadusi.

4. Müüja õigused ja kohustused

4.1. Müüja kohustub looma Ostjale kõik tingimused "ABC Mänguasjad" e-poe korrektseks kasutamiseks.
4.2. Kui Ostja üritab kahjustada Müüja „ABC mänguasjad“ e-poe töö stabiilsust ja turvalisust või rikub oma kohustusi, on Müüjal õigus viivitamata ja ette teatamata piirata või peatada Ostja juurdepääs internetipoele või erandjuhtudel kustutada Ostja registreeritud konto.
4.3. Müüja kohustub austama Ostja õigust privaatsusele ning kaitsma tema isikuandmeid, mis on sisestatud „ABC Mänguasjad“ e-poe registreerimisvormis.
4.4. Müüja kohustub toimetama Ostja tellitud kaubad Ostja poolt määratud aadressile.

5. Kaupade tellimine, hinnad, makseviisid ja tähtajad


5.1. ABC mänguasjade e-poest saab tellimusi teha 24 tundi ööpäevas, 7 päeva nädalas, välja arvatud juhtudel, kui e-pood on tehniliste tööde tõttu suletud.

5.2. Ostu-müügileping jõustub pärast seda, kui Ostja kinnitab tellimuse ning Müüja kinnitab tellimuse kättesaamise kinnituskirjaga, mis saadetakse Ostja määratud e-posti aadressile.
5.3. ABC mänguasjade kaupade hinnad on e-poes ja täidetud tellimustes näidatud eurodes ning koos käibemaksuga.
5.4. Kui Ostja tellimuse kogusumma on alla 9,99 euro, rakendub väikese tellimuse haldustasu 1,99 eurot.
5.5. Ostja tasub tellimuse eest ühel järgmistest viisidest:
5.5.1. Tasumine pangalingiga: klient suunatakse valitud internetipanka, kus tuleb sisse logida ja kinnitada maksekorraldus tellimuse kogusummaga. Maksekorraldus täidetakse automaatselt ning Müüjat teavitatakse edukast maksest viivitamatult, sõltumata kasutatavast internetipangast ja/või kellaajast. 
5.5.2. Tasumine pangaülekandega: Ostja sooritab ülekande otse UAB Evilsa Leedu Swedbanki pangakontole LT677300010139280471 (SEPA-/välismakse). Makse selgitusse tuleb märkida tellimuse number, mille eest tasutakse. Tellimuse number kuvatakse tellimuse kinnitamise järel ning saadetakse tellimuse kättesaamist kinnitava e-kirjaga Ostja e-posti aadressile. Viitenumbrit ei tule märkida. Panga teenustasusid ei lisata kliendi ostuarvele. Müüja ei vastuta selliste tasude kohaldamise ja/või suuruse eest. Enne pangaülekande tegemist tuleb veenduda, et tellimus on kinnitatud ning Ostja e-posti aadressile on saadetud tellimuse kinnituskiri, vastasel juhul ei registreerita tellimust süsteemis. Tähelepanu! Pangaülekandega sooritatud maksed laekuvad vastavalt konkreetse internetipanga töökorraldusele ning makseid registreeritakse olenevalt päevast kindlate ajavahemike järel. Pangaülekandega tasudes tuleb kliendil tutvuda valitud panga ülekannete kiiruse ja reeglitega. Müüja ei saa võtta vastutust maksete laekumise kiiruse eest ning tellimust asutakse täitma pärast seda, kui makse on laekunud UAB Evilsa Swedbanki pangakontole.
5.5.3. Tasumine kättesaamisel kullerile: kui Ostja valib tellimuse kättetoimetamise viisiks DPD-kulleri, saab tellimuse eest tasuda ka kauba kättesaamisel (ainult pangakaardiga). Kullerile tasumisel lisandub teenustasu 1,99 eurot ja see lisatakse tellimuse kogusummale.
5.6. Pangaülekandega tasumisel tuleb arvestada, et tellimus võetakse töösse ning tarneaega hakatakse arvestama pärast makse laekumist.
5.7. Elektrooniline ettemaksuarve saadetakse Ostjale e-kirjaga kohe pärast tellimuse kinnitamist. Lõpparve väljastatakse pärast tellimuse eest tasumist, paberkandjal arve saadetakse koos kaubaga ning elektrooniline versioon e-posti teel..

6. Kauba tarne
 

6.1. Tellimustele alates 50 € pakume TASUTA  valitud Omniva pakiautomaati.
6.1.2. Tarne hind DPD-kulleriga on 7,99 €. Kuller tarnib kaubad otse kliendi määratud aadressile üle kogu Eesti. Tarne hind VENIPAK kulleriga on 6,99 €. Tarne hind lisandub tellimustele summas alla 150 €.
6.1.3. Tarne hind DPD Pickup pakiautomaati või pakipoodi on 6.49 €. Kaup tarnitakse kliendi valitud DPD Pickup pakiautomaati või pakipoodi. Saadetise kättesaamiseks pakipoest tuleb kaasa võtta isikut tõendav dokument. Pakiautomaati kohale toimetatud kaubast teavitatakse klienti SMS-iga. Saadetist hoitakse DPD pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
6.1.4. Tarne hind Omniva pakiautomaati on 4.99 €. Tarne hind lisandub tellimustele summas alla 50 €. Kaup tarnitakse kliendi valitud Omniva pakiautomaati. Pakiautomaati kohale toimetatud kaubast teavitatakse klienti SMS-iga, mis sisaldab pakiautomaadi kapi avamiseks vajalikku uksekoodi. Saadetist hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva.
6.2. Kulleriga tarne valikul kohustub klient esitama kauba kohaletoimetamiseks täpse ja korrektse aadressi ning mobiiltelefoni numbri. DPD-kuller toimetab pakke kohale üldjuhul tööpäevadel 9.00–17.00. Kulleritarne korral ei ole võimalik eelnevalt kokku leppida täpset kellaaega, palume tarnega seonduvate lisaküsimuste korral pöörduda otse DPD poole.
6.3. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta, ent kaup on tarnitud Ostja poolt määratud aadressile, kaotab Ostja õiguse esitada Müüjale pretensioone kauba tarnimise kohta valele isikule.
6.4. Eeldatav tarneaeg päevades on välja toodud eraldi iga toote juures.

6.5. Müüja toimetab kaubad Ostjani hiljemalt 7 tööpäeva jooksul. Tarneajad on eeldatavad ning ei kehti nendel juhtudel, kui vastav kaup on Müüja laost ajutiselt otsas ning Ostjat on kauba puudumisest teavitatud. Ostjal tuleb tellimust esitades arvestada, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mis pole Müüja kontrolli all. Sellistel juhtudel kohustub Müüja Ostjaga viivitamatult ühendust võtma ning kokku leppima tarnetingimused.
6.5.1. Laos olemas olevad kaubad tarnitakse üldjuhul 2-4 tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist, olenevalt valitud tarnemeetodist. Kui tellimus on esitatud ja tasutud tööpäeval enne kella 15.00, saadetakse kaup laost välja samal päeval. Pärast kella 15.00 esitatud ja tasutud tellimused võetakse töösse järgmisel tööpäeval. Kui kaup on laost välja saadetud, saadetakse kliendile e-posti teel vastav teavitus.

Tarne järgmisel tööpäeval on võimalik ainult DPD-kulleriga ning järgmistel tingimustel:
6.5.1.1. Tellimus on esitatud ja tasutud pangalingi või pangaülekandega tööpäeval enne kella 15.00;
6.5.1.2. Tellimus on esitatud tööpäeval enne kella 15.00 ning makseviisiks on valitud tasumine kullerile kättesaamisel;
6.5.1.3. Tellitud kaubad on müüja laos olemas ning neile kehtivad tavalised tarnetingimused.

6.5.2. Kui tellimus on vormistatud tööpäeval enne kella 15.00, kuid makse on laekunud hiljem, lükkub tellimuse saatmine järgmisesse tööpäeva, kättetoimetamise tähtaeg lükkub seega edasi kahe tööpäeva võrra.

6.5.3. Kui tellimuse eest laekub makse tööpäeval pärast kella 15.00 või muul päeval mis tahes ajal, lükkub tellimuse saatmine järgmisesse tööpäeva.
6.6. Kui kaup tarnitakse väljaspool Leedut asuvatest tarnijate ladudest, võib kohaletoimetamine võtta aega umbes 8-15 tööpäeva.
6.7. Kui toode tarnitakse individuaalse tellimuse järgi, kehtivad eraldi kokkulepitud tarnetingimused, kuid maksimaalne tarneaeg ei ületa 3-4 nädalat. Üksikute kaupade tarneajad võivad erineda. Eeldatav tarneaeg on välja toodud eraldi iga toote juures.
6.8. Tellitud kaubad tarnitakse alati ühe saadetisena ja Ostjat teavitatakse erinevate kaupade tarneaegadest individuaalselt. Mitme toote tellimisel saab kliendi soovil tarnida need eraldi saadetisena täiendava standardse kohaletoimetamistasu eest vastavalt käesoleva eeskirja 6. punktile.
6.9. Müüja ei võta vastutust tarnetingimuste rikkumise eest kõikidel juhtudel, kui kaupa ei toimetata Ostjale kätte või kui kaupa ei tarnita õigeaegselt Ostja süül või Müüjast sõltumatutel asjaoludel.
6.10. Kauba kättetoimetamise ajal tuleb kliendil kontrollida saadetise välist seisukorda kulleri juuresolekul. Vähimagi kahjustuse kahtluse korral tuleb esitada kullerifirmale kommentaar saadetise rikkumiste kohta või keelduda saadetise vastuvõtmisest. Kui Ostja märkab kohaletoimetamise ajal pakendi kahjustumist, tuleb märkused kirja panna kulleri antud saatedokumendile või koostada selle kohta eraldi aruanne. Ostja peab seda tegema kulleri juuresolekul. Selle tegemata jätmine vabastab Müüja vastutusest Ostja ees pakendikahjustustega seotud kauba kahjustamise eest, mida Ostja kulleri saatelehel ei märkinud.
6.11. Kui kaup on vastu võetud ning saateleht allkirjastatud ilma märkusteta, arvestatakse, et saadetis on üle antud korrektselt ning sellisel juhul pretensioone kauba väliste kahjustuste kohta enam hiljem vastu ei võeta. 
6.12. Ostja kohustub Müüjat viivitamatult teavitama, kui saadetis on kohale toimetatud kahjustatud pakendis, kui saadetis sisaldab kaupu, mida Ostja ei ole tellinud, kui kaubakogused on valed või kui komplektid on mittetäielikud.
6.13. Kui soovid tellida kaupa väljapoole Eestit, võta meiega ühendust e-posti aadressil info@abcmanguasjad.ee. Täpsustame tarnetingimused ja -hinnad eraldi üle.

6.14. Tavaline tarnehind ei kehti, kui kauba kaal ületab 30 kg. Sellise kauba tarnetingimuste täpsustamiseks võtame kliendiga eraldi ühendust.

7. Kauba kvaliteet ja garantiitingimused, garantiiteenus

Garantiiteenuse kasutamiseks:

  1. Täida garantiiteenuse vorm: DOC. PDF. (vali sobiv failitüüp)
    MÄRKUS: Garantiiteenuse vorm peab olema korrektselt täidetud ning sisaldama kõiki nõutud ja kehtivaid andmeid.
  2. Saada täidetud garantiiteenuse vorm koos tellimuse numbriga e-posti teel info@abcmanguasjad.ee.
  3. Vormi üle vaatamine võib võtta aega kuni 2 tööpäeva, seejärel informeerime klienti järgmistest sammudest.
  4. Pärast vastuse saamist garantiiteenuse aktsepteerimise kohta tuleb remonti saadetav toode pakkida ja kullerile üle anda vastavalt järgmisele nõuetele ja juhistele:
  • Toode peab olema originaalpakendis ja korralikult pakitud;
  • Toode peab olema pakitud (mitte saata kotis, muus ebastabiilses pakendis, mitte-originaalpakendis ega lahtiselt);
  • Toode ei tohi olla ostja poolt kahjustatud;
  • Garantiiremonti saadetav toode peab olema komplekteeritud samamoodi nagu ostja selle sai;

MÄRKUS: Tagastuskulleri tellib "ABC Mänguasjad" ning täidab ka kõik vajalikud kauba transportimisega seotud dokumendid.

  1. Pärast garantiiremonti saadetava toote üleandmist kullerile ei ole tarvis midagi täita ega saadetist jälgida.
  2. Garantiikontroll võtab aega ligikaudu 5 tööpäeva alates garantiikaupade kättesaamisest ning garantiiremont kuni kaks nädalat (10 tööpäeva). Ettenägematute asjaolude ilmnemisel (näiteks eridetailide hankimine) võib garantiiremont võtta ka pikemalt aega (sellistel juhtudel teavitame klienti eraldi). Parandatud toote tagastame kliendile kulleriga.

Muud garantiiteenuse tingimused:

7.1. Iga “ABC mänguasjade“ e-poes müüdava kauba andmed on kirjas kauba üldkirjelduses. Elektroonilistele kaupadele kehtib Euroopa Liidu 24-kuuline standardgarantii.
7.2. Müüja ei vastuta selle eest, kui e-poes müügil olevad kaubad ei vasta värvi, kuju ega muude parameetrite poolest kauba tegelikule suurusele, kujule ega värvile Ostja kasutatava monitori või telefoniekraani seadete tõttu.
7.3. Müüja annab teatud tüüpi kaupadele teatud ajaks kvaliteedigarantii, mille konkreetne tähtaeg ja muud tingimused on täpsustatud vastavate kaupade kirjeldustes.
7.4. Kui müüja ei anna teatud tüüpi kaupadele kvaliteedigarantiid, kehtib neile kaupadele vastavate õigusaktidega ettenähtud garantii.
7.5. EL-is kehtiv direktiiv 1999/44 / EÜ näeb ette minimaalselt 24-kuulist garantiiperioodi. Üksikjuhtudel võib tootja määrata lühema või pikema perioodi. Sel juhul kehtib tootja garantiiperiood.
7.6. Kaupade tarne garantiiteenindusse toimub ostja kulul. Kaubad tarnitakse garantiiteenindusse kulleriga, kelle tellib „ABC Mänguasjad“. Pärast garantiiteenindust väljastatakse ostjale arve kauba tarne kohta, mille tasumiseni remonditud toodet ostjale ei tagastata.
7.6.1. Pärast garantiiteenuse tellimist täidab „ABC Mänguasjad“ kõik vajalikud kauba veoga seotud dokumendid. Kliendil pole tarvis midagi lisaks täita ega saadetist jälgida.
7.6.2. Ostja kohustub transporditava kauba korralikult ja turvaliselt pakkima. „ABC Mänguasjad“ ei vastuta garantiiteeninduseks tagastatud valesti pakitud kauba vedamisel tekitatud kahjude eest.
7.7. Garantiiteenust teostab „ABC Mänguasjade“ volitatud teeninduskeskus, garantiikontroll toimub 5 tööpäeva jooksul pärast garantiikaupade kättesaamist.
7.8. Garantiiremont võtab aega kuni kaks nädalat (kümme tööpäeva), kuid ettenägematute asjaolude ilmnemisel võib garantiiremont võtta ka pikemalt aega (sellistel juhtudel teavitame klienti eraldi).
7.9. Tootjagarantii ei kehti loomulikul moel kulunud osadele.
7.10. Kui tootel leitakse defekt, mis ei käi garantii alla või on põhjustatud tarbija süül ja/või mitte-eesmärgipärase kasutamise tulemusena, tasub defekti kõrvaldamiseks vajalike tarvikute ja lisatööde eest klient. Klienti teavitatakse lisatasust ja tasulisi töid teostatakse ainult kliendi soovil ja nõusolekul. Sellise töö eest väljastatakse arve, mille tasumiseni remonditud toodet kliendile ei tagastata.
7.11. Kui leitakse, et toode on tõsiselt defektne või puudulik tootja süül, tootja vea tõttu või mõne muu tootja poolt parandamist nõudva kvaliteedihäire tõttu, asendab müüja toote viivitamatult, olenemata sellest, kui kaua toodet on kasutatud.
7.12. Kliendil on alati õigus pöörduda „ABC Mänguasjade“ poole ning me püüame pakkuda toote remondiks kiiret abi või vajalikku teavet. Palun märgi vastavasse pöördumisse tellimuse number, ostukuupäev ning ostja ees- ja perekonnanimi või ettevõtte nimi.
7.13. Kui toode on puuduliku kvaliteediga, saab selle 14 kalendripäeva jooksul pärast toote kättesaamist vastavalt 8. peatüki eeskirjadele.

 

8. Kauba tagastamine ja vahetamine

Tasumata tellimuse tühistamiseks:

  • Palun võta ühendust klienditoega e-posti teel info@abcmanguasjad.ee või telefonil: Tel: +37256190923

 

Tasutud tellimuse tühistamiseks ja raha tagasi saamiseks (kui tellimus pole veel välja saadetud või on ootel):

  • Palun täida tellimuse tühistamise vorm: DOC. PDF. (vali sobiv failitüüp) ja saada koos tellimuse numbriga e-posti teel info@abcmanguasjad.ee

MÄRKUS: Vorm peab olema korrektselt täidetud ning sisaldama kõiki nõutud ja kehtivaid andmeid. 

 

Kauba tagastamiseks ja raha tagasi saamiseks:

  1. Täida toodete tagastamise vorm (14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast): DOC. PDF. (vali sobiv failitüüp)
    MÄRKUS: Vorm peab olema korrektselt täidetud ning sisaldama kõiki nõutud ja kehtivaid andmeid. 
  2. Saada täidetud tagastusvorm koos tellimuse numbriga e-posti teel info@abcmanguasjad.ee. 
  3. Tagastusvormi läbivaatamine võib võtta aega kuni 2 tööpäeva, seejärel informeerime teid järgmistest sammudest.
  4. Pärast vastuse saamist tagastusvormi aktsepteerimise kohta tuleb tagastatav toode pakkida ja anda kullerile üle vastavalt järgmistele nõuetele ja juhistele:
  • Toode peab olema originaalpakendis ja korralikult pakitud;
  • Toode peab olema pakitud (mitte saata kotis, muus ebastabiilses pakendis, mitte-originaalpakendis ega lahtiselt);
  • Toode ei tohi olla Ostja poolt kahjustatud;
  • Toode peab olema kasutamata ja säilitanud kaubandusliku välimuse (vigastamata etiketid, mahavõtmata kaitsekile jne) (see punkt ei kehti defektse toote tagastamise korral);
  • Tagastatav toode peab olema komplekteeritud samamoodi nagu Ostja selle sai;
  • Ostudokument (arve) tuleb lisada tagastatava tootega samasse pakki.

MÄRKUS: Tagastuskulleri tellib „ABC Mänguasjad“ ning täidab kõik vajalikud kauba transportimisega seotud dokumendid.

  1. Pärast kullerile kauba üleandmist ei ole kliendil tarvis midagi täita ega saadetist jälgida.
  2. Raha tagastatakse hiljemalt 10 (kümne) tööpäeva jooksul alates päevast, mil tagastatud kaup on meieni tagasi jõudnud.
     

Muud tagastamise reeglid

8.1. Müüdud kaupade puudused kõrvaldatakse, madala kvaliteediga kaubad asendatakse ja tagastatakse tagastamise ja vahetamise reeglite järgi vastavalt Leedu Vabariigi majandusministri 2001. aasta määrusele. 29. juuni käskkirjaga nr. 217 „Tagastamise ja vahetamise reeglite kinnitamine“, välja arvatud juhtudel, kui lepingut ei saa Leedu Vabariigi seaduste kohaselt lõpetada (kui leping on sõlmitud hügieenikaupade müügi kohta). Kõigil juhtudel kantakse tagastatud kauba eest raha ainult maksja pangakontole.

8.2. Defektiga kauba tagastamine ja/või vahetamine on kliendile tasuta. Kvaliteetse kauba tagastamine toimub Ostja kulul. Tagastatav kaup transporditakse kulleriga, kelle tellib „ABC Mänguasjad“. Tagastatud kauba seisukorda kontrollib garantiiosakond. Kui tagastatud kaubad on kvaliteetsed, arvatakse kliendile tagasi makstavast summast maha tagastuse tarnekulu.

8.3. Garantiijuhtumite puhul täidab „ABC Mänguasjad“ kõik vajalikud kauba veoga seotud dokumendid. Kliendil pole tarvis midagi täita ja lisaks trükkida, pakenditele kleepida või saadetist jälgida. „ABC Mänguasjad“ klienditugi võtab täiendavate broneeringute või probleemide korral kliendiga isiklikult ühendust.

8.4. Müüjal on õigus Ostja tagastatud kaupa mitte vastu võtta, kui Ostja ei järgi ülalpool välja toodud kauba tagastamise protseduuri nõudeid ja juhiseid.

8.5. Müüja poolt valesti saadetud ja/või puudusega toote tagastamise korral kohustub Müüja sellise kauba tagasi võtma ja asendama selle samalaadse sobiva kaubaga.

8.6. Juhul, kui Müüjal ei ole asendamiseks sobivat kaupa, tagastatakse Ostjale ostusumma 10 (kümne) tööpäeva jooksul, tarnekulud ei kuulu tagastamisele.

8.7. „ABC Mänguasjad“ jätab endale õiguse ühepoolselt maha arvata kliendile tagasimakstavast summast täiendava allahindluse summa, kui klient kasutas lisapakkumise allahindlust ja tühistas (tagastas) hiljem vähemalt ühe kvaliteetse toote pakkumisest, millele soodustust rakendati.

8.8. Kui toote tagastamise põhjus on seotud puuduliku kvaliteediga, kohustub „ABC Mänguasjad“ asendama puuduliku kvaliteediga toote sobiva kvaliteediga tootega või tagastama toote ostusumma. Puuduliku kvaliteediga kaubad asendatakse või tagastatakse tagastamise ja vahetamise reeglite järgi vastavalt Leedu Vabariigi majandusministri 2001. aasta määrusele. 29. juuni käskkirjaga nr. 217 „Tagastamise ja vahetamise reeglite kinnitamine“

8.9. Kui klient tagastab garantii kehtivuse perioodil puuduliku toote ning see asendatakse uue kvaliteetse tootega, jääb kehtima järelejäänud garantiiaeg s.t. garantiiaega ei pikendata.

8.10. TÄHTIS! 

Tagastamise protseduuri ei kohaldata juriidilistele isikutele; toodetele, mida on kohandatud vastavalt eraklientidele eelistustele, eritellimustele (näiteks trükkimine), kui toote algset kaubanduslikku välimust on pöördumatult muudetud; eritellimusena tellitud kaupadele; kliendi poolt kahjustatud kaubale; kaubale, mis ei vasta ülalpool välja toodud tagastusnõuetele (kahjustatud kaubanduslik välimus, kasutus- ja kulumismärgid); 14-päevase tagastusperioodi möödumisel tagastatud kaubale.

Erandiks on puuduliku kvaliteediga kaubad.

9. Ostja ja Müüja vastutus

9.1. Ostja vastutab täielikult Müüjale esitatud andmete korrektsuse eest. Kui Ostja poolt registreerimisvormi sisestatud andmed ei ole korrektsed, ei vastuta Müüja tagajärgede eest ning Müüjal on õigus nõuda kompensatsiooni Ostja põhjustatud otsese kahju eest.
9.2. Ostja vastutab oma tegevuse eest ABC Mänguasjade e-poe kasutamise ajal.
9.3. Registreerunud Ostja vastutab oma sisselogimisandmete turvalisuse eest. Kui ABC Mänguasjade e-poe teenuseid kasutab kolmas isik, kes on sisse loginud Ostja sisselogimisandmetega, käsitleb Müüja teda automaatselt Ostjana.

9.4. Müüja ei võta vastutust olukordades, kus on tekkinud kahju seetõttu, et Ostja ei ole järginud Müüja soovitusi ja Ostja kohustusi, või ei ole tutvunud käesolevate Tingimustega, vaatamata sellele, et talle on selleks võimalus antud.
9.5. Kui Müüja kodulehel leidub linke teiste ettevõtete, institutsioonide, organisatsioonide või eraisikute kodulehtedele, siis ei vastuta Müüja sealse teabe või tegevuste eest, Müüja ei kontrolli ega esinda nimetatud ettevõtteid või isikuid.
9.6. Kahju tekkimise korral kompenseerib kahjus süüdi olev osapool teisele otsese kahju.

10. Turundus ja info

10.1. Müüja võib edastada e-posti teel infot erinevate pakkumiste kohta.
10.2. Müüjal on õigus ühepoolselt ja ilma ette teatamata muuta pakkumiste tingimusi ning neid tühistada. Iga pakkumiste muutus või tühistamine kehtib alates alates nende jõustumisest.
10.3. Müüja saadab kõik teated Ostja registreerumisvormis esitatud kontaktidel.
10.4. Ostja saadab Müüjale kõik teated ja küsimused e-posti või telefoni teel, kontaktandmed on välja toodud jaotises "Kontaktid".
10.5. Müüja ei võta vastutust olukordades, kus Ostja ei ole infot või kinnitusteateid kätte saanud internetiühenduse või e-posti teenusepakkuja tõrgete tõttu.

11. Lõppsätted

11.1. Käesolevad ostu-müügilepingu tingimused on koostatud vastavalt Leedu Vabariigi seadustele ja õigusaktidele.
11.2. Kõik käesolevate tingimuste kohta käivad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppele mitte jõudmise korral lahendatakse vaidlused vastavalt Leedu Vabariigi seadustele.

Kirjuta
Helista